}

Reklamace a odstoupení od smlouvy

Reklamace, odstoupení od smlouvy

JAK ŘEŠÍME REKLAMACE?

Reklamace pro nás nejsou moc běžné, každá zásilka nám prochází rukama a o každý balíček se staráme pečlivě. Když k nim ale dojde, jedná se většinou o předávaný dárek, a to je nepříjemné. K vašim reklamacím přistupujeme vždy individuálně s maximální péčí. O výsledku reklamace vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději do 30 pracovních dnů. V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem nemusíte posílat fakturu. Stačí jen uvést její číslo, máme ji v systému a najdeme ji za vás. Zboží (dárkovou krabičku) zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část. V případě, že chcete reklamovat pouze jeden produkt z dárkové krabičky, domluvíme se individuálně a poškozený produkt vám nahradíme.

  • Celou zásilku poté odešlete na adresu: Adriena Kubicová, Pod Dlážděnkou 2048/2, Praha 8, 18200

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Zboží, které máme od našich dodavatelů jim zašleme k přezkoumání. Pokud se jedná o zjevný problém na naší straně, výrobek vám nahradíme nebo finančně vykompenzujeme ihned po přijetí reklamace.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Zákazník si hradí náklady spojené s reklamací sám.

ZÁRUČNÍ DOBA

Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců. U produktů s expirací jsou zasílané produkty, které mají 6 a více měsíců do expirace. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení komponentů.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme elektronicky, pouze na vyžádání je v zásilce spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí číslo daňového dokladu/faktura.

Odstoupenení od smlouvy - vrácení zboží

Nelíbí se Vám zboží, které jste si objednali? Nevadí. Do 14 dnů od převzetí zboží můžete zboží vrátit nebo vyměnit. Stačí vyplnit níže uvedený formulář a informovat nás.  

Nejvíc ze všeho si ale přejeme, abyste tuto stránku nepotřebovali ani vy, ani my. Protože si přejeme spokojené maminky a ženy, které dostanou balíček, ve kterém je všechno tak, jak má být. A o to nám jde!